Welke verzendkosten worden er
gerekend bij een online bestelling?
-
Wanneer
u lokaal bij ons in de omgeving woont (zie onderstaande postcodes) gelden de
volgende verzendkosten vanaf 23 kilogram:
o Pakketten met onderstaande
postcode worden (wanneer voor 15.00 uur besteld) dezelfde werkdag geleverd
tegen volgend tarief:
§ Voorthuizen (3781)
·
Bestelling
vanaf €50 orderwaarde – Gratis verzending
·
Bestelling
onder €50 orderwaarde – €7,50
§ Harselaar (3771), Barneveld
(3772 en 3773), Kootwijkerbroek (3774), Stroe (3776), Terschuur (3784),
Zwartebroek (3785) en Garderen (3886)
·
Bestelling
vanaf €150 orderwaarde – Gratis verzending
·
Bestelling
onder €150 orderwaarde – €12,50
§ Kootwijk (3775), Achterveld
(3791 en 3792), De Glind (3794), Amersfoort (3815, 3816, 3821, 3822, 3825,
3826), Leusden (3831 en 3833), Stoutenburg (3835 en 3836), Ermelo (3851 en
3852), Nijkerk (3861 en 3862), Hoevelaken (3871), Putten (3881 en 3882), Uddel
(3888), Scherpenzeel (3925), Renswoude (3927), Otterlo (6731), Harskamp (6732),
Wekerom (6733), Lunteren (6741) en Ederveen (6744)
·
Bestelling
vanaf €250 orderwaarde – Gratis verzending
·
Bestelling
onder €250 orderwaarde – €17,50
-
Woont
u niet op een van bovenstaande postcodes, dan gelden onze algemene
tarieven.
o Bestellingen tot 23 kilo -
€7,50 (standaard)
o Bestellingen vanaf 23 kilo -
€60,00 (pallet)
Waar kan ik mijn bestelling
laten bezorgen? En kan dit ook buiten Nederland?
-
Tijdens
de bestelling, in stap 2 ‘Gegevens’ kunt u aangeven waar u de bestelling wilt
laten bezorgen. Dit kan op uw eigen huisadres of op een ander bezorgadres dan
het factuuradres, bijvoorbeeld op uw werk.
Door wie wordt mijn
bestelling geleverd?
-
De
meeste bestellingen worden verzonden via PostNL, met uitzondering van grote
en/of zware artikelen, zoals bijvoorbeeld regentonnen, buiten potterie etc. De
grote en/of zware artikelen zullen bezorgd worden door onze externe vervoerder.
Waarom ontvang ik mijn
bestelling verdeeld over meerdere losse zendingen?
-
Wanneer
blijkt dat 1 of meerdere artikelen uit uw bestelling niet voorradig zijn wordt
u hiervan op de hoogte gebracht per e-mail of telefoon. U kunt dan voor
deellevering kiezen. Dit betekend dat de producten die wel op voorraad zijn
geleverd worden en de producten die niet op voorraad zijn later komen.
Wat is de levertijd van mijn
online bestelling?
-
Wij
streven ernaar om de bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen te versturen. Mochten
er bijzonderheden zijn wordt u altijd via e-mail of telefoon op de hoogte
gebracht.
Hoe weet ik wanneer ik mijn
bestelling kan verwachten?
-
Zodra
wij uw bestelling hebben verzonden, ontvang u een e-mail met een Track &
Trace link. Zo kunt u de verzending precies volgen en weet u wanneer u het
pakket kunt verwachten. Indien je bestelling uit meerdere pakketten bestaat,
ontvangt u voor elk pakket een aparte Track & Trace link.
Hoe en waar wordt mijn online
bestelling geleverd?
-
Uw
bestelling wordt door een PostNL bezorger bij de voordeur geleverd, op het door
u aangegeven adres. U ontvangt een Track & Trace link van ons zodra de
bestelling verzonden is, zodat u de zending kunt volgen.
Er was niemand aanwezig op
het moment van levering, wat nu?
-
Niemand
thuis? Dan bezorgt PostNL uw pakket bij de buren of bij een PostNL-punt in de
buurt. Ze informeren u hierover per e-mail of in de PostNL app met aanvullende
informatie.
Kan ik zelf het bezorgmoment
kiezen?
-
Op
dit moment is het nog niet mogelijk zelf een bezorgmoment te kiezen bij
bestelling. Bij bestellingen die door onze onszelf bezorgd worden, is soms wel
afstemming mogelijk. Indien u wilt wijzigen kunt u contact opnemen met De Ganzenbeek klantenservice. Zij zullen meekijken wat er
mogelijk is.
Kan ik in de winkel gekochte
artikelen ook thuis laten bezorgen?
-
Het
is mogelijk om in de winkel gekochte artikelen thuis te laten bezorgen.
Informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden bij een medewerker in de winkel.
Kan ik mijn bestelling ook
ophalen in de winkel?
-
Jazeker
dit kunt u aangeven wanneer u gaat bestellen bij stap 2 ‘Gegevens’.
Welke verzendkosten worden
gerekend als ik mijn bestelling wil ophalen in de winkel?
-
U
betaald geen verzendkosten wanneer u de bestelling zelf komt ophalen, ophalen
is altijd gratis!
Hoelang duurt het voordat ik
mijn bestelling kan ophalen in de winkel?
-
Wij
streven ernaar om binnen 1 tot 3 werkdagen de bestelling klaar te hebben. Het
is afhankelijk van de voorraad van de producten. Zodra de bestelling compleet
is en klaar staat, ontvangt u per e-mail bericht en pas dan kunt u langskomen
om de bestelling af te halen. Wacht dus even af, tot u van ons bericht hebt
gekregen.
Er staat ‘op voorraad’ kan ik
het artikel reserveren en dan ophalen in de winkel?
-
Reserveren
is helaas niet mogelijk via de webshop. Indien online beschikbaar, kunt u het
artikel wel bestellen en kiezen voor ‘Ophalen in de winkel’. Wilt u echter niet
wachten, dan kunt u ook altijd even contact opnemen met de winkel en vragen naar de mogelijkheden.