Verzenden

Welke verzendkosten worden er gerekend bij een online bestelling?
-          Wanneer u lokaal bij ons in de omgeving woont (zie onderstaande postcodes) gelden de volgende verzendkosten:
o   Pakketten met onderstaande postcode worden (wanneer voor 15.00 uur besteld) dezelfde werkdag geleverd tegen volgend tarief:
  §  Voorthuizen (3781)
            ·         Bestelling vanaf €50 orderwaarde – Gratis verzending
            ·         Bestelling onder €50 orderwaarde – €7,50
  §  Harselaar (3771), Barneveld (3772 en 3773), Kootwijkerbroek (3774), Stroe (3776), Terschuur (3784), Zwartebroek (3785) en Garderen (3886)
               ·         Bestelling vanaf €150 orderwaarde – Gratis verzending
            ·         Bestelling onder €150 orderwaarde – €12,50
  §  Kootwijk (3775), Achterveld (3791 en 3792), De Glind (3794), Amersfoort (3815, 3816, 3821, 3822, 3825, 3826), Leusden (3831 en 3833), Stoutenburg (3835 en 3836), Ermelo (3851 en 3852), Nijkerk (3861 en 3862), Hoevelaken (3871), Putten (3881 en 3882), Uddel (3888), Scherpenzeel (3925), Renswoude (3927), Otterlo (6731), Harskamp (6732), Wekerom (6733), Lunteren (6741) en Ederveen (6744)
            ·         Bestelling vanaf €250 orderwaarde – Gratis verzending
            ·         Bestelling onder €250 orderwaarde – €17,50
-          Woont u niet op een van bovenstaande postcodes, dan gelden onze algemene tarieven.
o   Bestellingen tot 23 kilo - €7,50 (standaard)
o   Bestellingen vanaf 23 kilo - €50,00 (pallet)
 
Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen? En kan dit ook buiten Nederland?
-          Tijdens de bestelling, in stap 2 ‘Gegevens’ kunt u aangeven waar u de bestelling wilt laten bezorgen. Dit kan op uw eigen huisadres of op een ander bezorgadres dan het factuuradres, bijvoorbeeld op uw werk.
 
Door wie wordt mijn bestelling geleverd?
-          De meeste bestellingen worden verzonden via PostNL, met uitzondering van grote en/of zware artikelen, zoals bijvoorbeeld regentonnen, buiten potterie etc. De grote en/of zware artikelen zullen bezorgd worden door onze externe vervoerder.
 
Waarom ontvang ik mijn bestelling verdeeld over meerdere losse zendingen?
-          Wanneer blijkt dat 1 of meerdere artikelen uit uw bestelling niet voorradig zijn wordt u hiervan op de hoogte gebracht per e-mail of telefoon. U kunt dan voor deellevering kiezen. Dit betekend dat de producten die wel op voorraad zijn geleverd worden en de producten die niet op voorraad zijn later komen.
 
Wat is de levertijd van mijn online bestelling?
-          Wij streven ernaar om de bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen te versturen. Mochten er bijzonderheden zijn wordt u altijd via e-mail of telefoon op de hoogte gebracht.
 
Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?
-          Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, ontvang u een e-mail met een Track & Trace link. Zo kunt u de verzending precies volgen en weet u wanneer u het pakket kunt verwachten. Indien je bestelling uit meerdere pakketten bestaat, ontvangt u voor elk pakket een aparte Track & Trace link.
 
Hoe en waar wordt mijn online bestelling geleverd?
-          Uw bestelling wordt door een PostNL bezorger bij de voordeur geleverd, op het door u aangegeven adres. U ontvangt een Track & Trace link van ons zodra de bestelling verzonden is, zodat u de zending kunt volgen. 
 
Er was niemand aanwezig op het moment van levering, wat nu?
-          Niemand thuis? Dan bezorgt PostNL uw pakket bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt. Ze informeren u hierover per e-mail of in de PostNL app met aanvullende informatie.
 
Kan ik zelf het bezorgmoment kiezen?
-          Op dit moment is het nog niet mogelijk zelf een bezorgmoment te kiezen bij bestelling. Bij bestellingen die door onze onszelf bezorgd worden, is soms wel afstemming mogelijk. Indien u wilt wijzigen kunt u contact opnemen met De Ganzenbeek klantenservice. Zij zullen meekijken wat er mogelijk is. 
 
Kan ik in de winkel gekochte artikelen ook thuis laten bezorgen?
-          Het is mogelijk om in de winkel gekochte artikelen thuis te laten bezorgen. Informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden bij een medewerker in de winkel.
 
Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?
-          Jazeker dit kunt u aangeven wanneer u gaat bestellen bij stap 2 ‘Gegevens’.
 
Welke verzendkosten worden gerekend als ik mijn bestelling wil ophalen in de winkel?
-          U betaald geen verzendkosten wanneer u de bestelling zelf komt ophalen, ophalen is altijd gratis!
 
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling kan ophalen in de winkel?
-          Wij streven ernaar om binnen 1 tot 3 werkdagen de bestelling klaar te hebben. Het is afhankelijk van de voorraad van de producten. Zodra de bestelling compleet is en klaar staat, ontvangt u per e-mail bericht en pas dan kunt u langskomen om de bestelling af te halen. Wacht dus even af, tot u van ons bericht hebt gekregen.
 
Er staat ‘op voorraad’ kan ik het artikel reserveren en dan ophalen in de winkel?
-          Reserveren is helaas niet mogelijk via de webshop. Indien online beschikbaar, kunt u het artikel wel bestellen en kiezen voor ‘Ophalen in de winkel’. Wilt u echter niet wachten, dan kunt u ook altijd even contact opnemen met de winkel en vragen naar de mogelijkheden.